sweetblack musuk2 sayang....

Sila tinggal URL korang kat sini

Saturday, December 26, 2009

Jatuh......



Aduh malam tadi nasib baik aku tak jatuh masa nak pergi bilik air,


klu aku jatuh maunya dah arwah aku nie. sebab ape bayang kan aku bangun dari katil berdiri je nak jatuh ke dinding sebaik sempat tahan lau tak, tak tau nak cakap dah la terhantuk kat dinding, lau terkena meja buku aku sekali mau pengsan tak bagun-bangun... tapi syukur kepada ALLAh s.w.t masih nak panjangkan umo aku lagi... Alhamdullillah..




Pagi nie aku tengah bosan sebab suma orang tak ada kat opis meka cuti tinggal la aku sesorang nasib baik keje setengah ari jew.. Huh selamat....


1 comment:

Nor Aishah said...

sib baik tak bengkak kepala