sweetblack musuk2 sayang....

Sila tinggal URL korang kat sini

Saturday, August 11, 2012

Baju raya oh baju raya...

Assalamualaikum ...
Hai ramai orang membeli belah hari ini... Sehingga sesak nafas di buatnya.. Sama tujuan dgn aku jgk igin membeli baju tapi bukan utk aku.. Tp utk ibu ku hahah ayat giler skema..

Ok la begini nak dpendekkan ceritakan aku dgn kak aku ratu kebaya kuar malam ini dgn tujuaan diatas.. Tup tup kami bukan beli baju utk mak.tp baju kami sbb kenapa xada baju yang sesuai utuk mak aku to.. Kang beli takot x muat.. Mak aku nie baju saiz sama je dgn aku...

So aku pun buat la keputusan baju yang aku tempat utk aku to aku berikan kpd mak dan baju yang baru aku beli nie utuk aku.. Sbb aku suka baju to hahah....

Sebenarnya saja je aku tulis entry nie sebab nak cube taip guna hp smsung aku nie.. Hahah x pecaya leh update blog guna hp nie.. Jd x rugi la aku beli.. Opps bkn aku tp org lain hehe...

Ok wajah terbaru aku....


1 comment:

rATu kEBaYA said...

Gambar tu rotatelah dulu...