sweetblack musuk2 sayang....

Sila tinggal URL korang kat sini

Thursday, May 30, 2013

Permulaan baru dalam hidup ku... 4/5/2013




Assalamualaikum ....

Dah Lama tak update blog .. satu cerita tentang kisah ku pon aku tak penah nak update .. tetiba skunk nie aku nak update pulakan hehe pasto update aku dah menjadi isteri orang lak tu kan macam pelik lak haha... ye la sebagai kenangan untuk aku dan untuk korang jugak heheh... pape pon sila la lihat gambar di bawah erk...



 
Aku selepas bersiap ... Menanti bakal suami.. hohoho..
Cantik tak makeup saya heheh credit to kak Selly sape 2 yang berminat boleh la pergi ke blog beliau chantek house
 
 
 
 
 
 
 
Akad Nikah berlangsung...... 
 
 
 
 
 
 


 
Alhamdulillah Selamat dengan sekali lafas dia telah menjadi suami ku...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Segala debaran lebur menjadi lega...
 
 
 
 
 
 
 
 
Wali kesayangan ku... mengizinkan ku menjadi isteri Mohd Hafizol
Terima Kasih Abah...
 
 
 
 
 
 
 

 
Berpimpin tangan ... Kasih antara anak dan bapa
 
 
 
 
 
 
 
 
Menerima Pemberian dari suami Tersayang.. (macam gangster jew aku dudukkan)
 
 
 
 
 
 
 


 
TERIMA KASIH sudi terima saya menjadi isteri dan bakal ibu kepada anak2 mu
kelak .. Insyaallah dengan izin Allas Swt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hahaha agak-agak malu jugak... Tapi, tak pe dah HALAL kan...









 
Kejutan dari keluarga ...TERIMA KASIH semua
 4/5/1988 Hari lahir ku dan 4/5/2013 Hari Pernikahan Ku
 
 
 
 
 
 
 

 
Kek kegemaran Ku nyum nyum.. Tapi dapat makan sesuap jew huhu sedeh tol..
 
 
 
 
 

 
Suap menyuap hehehe...





 
 
Kek untuk Abah ..  sayang abah sangat2 terima kasih besarkan Itam
dengan kasih saying yang tak terhinggah jasa mu akan ku kenang sampai kesyurga
Doakan anak mu ini agar dapat menjadi eset yang bernilai untuk mu ke syurga insyaallah.. Segalanya dengan izin Allah swt.
 
 
 
 
 
 

 
Kek untuk Mak.. kerana melahirkan itam dan membesarkan itam dari dalam perot
sampai ku dewasa. jasa mu amat ku hargai sayang mak love mak sesangat doakan itam
bahagia dalam kehidupan baru.. doakan Itam menjadi anak mu yang solehah ..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sesi bergambar di depan rumah .. hahah tak sempat nak ke tempat yang cantik..
hahah nak tau tak kat belakang gambar to sebenarnya ada Tanah perkuburan Islam ..
Tapi cantik kan korang permandangan kat belakang ni.. credit la kepada juru-camera Abg Raiz and sesiapa yang berminat boleh la tengak blog beliau kat  tragicstudio.com
 
 
 
 
 
 
 

 
Mengada gambar ini kan hahah... cam la romantic sangatkan haha...
En.Suami tolong jaga saya sampai tua tau... dan dengan izin Allah swt bawalah
saya sampai kesyurga....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
P/S : huhuhu dah lama tak update penat jugak nak buat ayat nie hahah...
        Korang doakan kami bahagia sampai ke syurga yea.. terima kasih ...
        banyak gambar nak update tp yang ini dulu je la erk.. sok sok lau
        aku rajin aku update la erk heheh ....

 

 




 

click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

1 comment:

damha said...

slm nor pe kbr..lama saya x komen dlm blog nor ni ye..selamat pengantin baru ye nor..walaupun telah lama..namun ikatan kasihsayang dlm sebuah keluarga tetap terasa mcm baru kan...hehe.. moga kekal abadi utk selamanya...amin