sweetblack musuk2 sayang....

Sila tinggal URL korang kat sini

Monday, November 21, 2011

Nak Jugak Sapan at Taman Bunga ... Ingat Cite Hindustan .....

Asslamualaikum ..


Hahaha tak leh blah kan nak juga sapan at taman...
Sebenarnya ini saje-saje jerk nak sapan at taman dah alang2 dekat jerk nak p keje kan....



So menu untuk serapannya adalah ......





Roti canai, Popia goreng berintikan kari daging berkentang 
dan Teh tarik( takda gambar la)






Ok sebelum mula makan Bismillah.... jom mamam....







Popia Ratu Kebaya masak, sempat cilok sikit .... hahhah
OK itu jew menu hari ini....
bye2...










P/S : Masalah tetap masalah tapi kehidupan kena teruskan ....
        (sebelum pergi kerja dating dulu dengan Sidia)
        dah habis makan so apa lagi jom p keje nanti lewat...
        minggu depan pon sabtu koje juga huhuhu nak nagis......




click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

4 comments:

miloais said...

bestnya sarapan kat taman sebelum gi keja...

rATu kEBaYA said...

bestnyer..

damha said...

wahhh ini dah mmg betoi2 citer hindustan...mkn2 kat tmn bunga...lepas tu ade adegan kejar mengejar dicelah2 pokok x...he3333

nORmAL said...

Miloais: sangat best hehe..

akak : jom la kak kita diner at sana lak bbq at sana..

damha : setakat nie masih belum ada niat lagi nak main kejar-kejar pas dah sah halal leh arr kot.. hahhahahahha (",)