sweetblack musuk2 sayang....

Sila tinggal URL korang kat sini

Saturday, December 10, 2011

Keputusan bukan di tangan aku ..... minta mereka paham...


Tak ada ape nak tulis just nak cakap adoiyai berdebar-debar nak balik kampung nie....
patut nak balik kampung aku yang paling ceria tapi hari ini ..... ntah la susah nak cakap tak nak balik kampung pun ada gak.... pening memikirkan andai la mereka tahu bagaimana terseksanya perasaan aku ini.....
aku tak ada keputusannya............ dan pemberi keputusan harap kamu pun paham, terseksa giler ooooo......








Mood : kemurungan aku dibuatnya.... hati oh hati tenang la...
            But my friends don't worry still under control (sengal) wakahkahkah..





click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

4 comments:

rATu kEBaYA said...

Calap je terus terang. Buat apa nak dolak dalik. Yg peningnye kite. Ckp je nanti senyapla 2.

damha said...

hadapi semua keputusan itu dengan hati yg tenang....semoga ade jln keluar n dipermudahkan atas segala urusan tu....

nORmAL said...

akak : woo nak ckp ape huhuhu... buntu fikiran ooo

damha : dah cube tenang nie...

LaDy DrEaM's... said...

Pentingkan diri sendiri dulu baru fikir orang lain, sebab yang tanggung kita bukan orang lain...

Senang jerk jawapan dia," Entah la mak abah saya pun tak dapat apa2 keputusan dari dia lagi, biarlah jodoh yang tentukan...." Macam mana jawapan nih ok tak???

Macam jawapan aku dolu2 jerk hihihi...