sweetblack musuk2 sayang....

Sila tinggal URL korang kat sini

Wednesday, May 12, 2010

mari bakar ayam

citer sebenarnya dah lama dah..
dah basi pun..
tapi saje je aku nak kongsi bersama.
dua minggu lepas kat rumah kakak aku ada buat BBQ.
jadi aku ni tumpang makanlah.. apa lagikan..
dah rezki mestilah rembat je.. tol tak?
sekarang korang tgk apa extiviti hari berikut.

 see.. menarik tak ayam bakar ni.. 
suami anak buah aku dan abang ipar aku...
kusyuk diorang membakar ayam ni.. siap pasang kipas lagi
ha.. yang ni ayam yang dah siap dibakar.. siap ada roti bakar lagi.. 
see... tekun makan sambil tekun tgk tv.. 
korang carilah mana aku.. hehehe..

8 comments:

nebular said...

I know which one is u......but log in to StayTune first to find your answaer. Hahahahaha just kiddings..healthy activity especially with family.

SYANI said...

amboi sedapnya makan ayam.. sampai belunjur2 mengerjakan ayam panggang tu yek!

Kie-yu said...

banyaknye ayam terbakar!!!
nmpk sedap
bak sket~
hehe

kak ina mail said...

macm pernah tengok gambar ni.kat mana ye .lupakanlah.terima kasih ye singgah blog batman.akak suka yang hitam manis.

Diarihatiku1976 said...

wah.. sedap sesekali bbq kan.. last saya merasa semua pada thn lepas di Kg.. aarrgghh rindunyer

miss hav0c said...

oit sedap weh nak sket!

ct fad said...

cam pernah tengok gambar ni.kat mana ye .terima kasih ye singgah blog penglipur lara.sweet black senang singgah ye.

nORmAL said...

nebular - yes.. i know u can find me..

syani - biasa ler nak menikmati keindahan daging2 ayam hehe...

kie-yu - umah kat mane nanti sya pos kan hehe..

Kak ina mail - mesti la satu keluarga dgn kak esah hehe.. sama-sama.

Diarihatiku1976 - klu rindu buat sekali lgi kasih meriah dunia mu.. heheh

miss haVoc - mri2 kita mkn bbq ayam nyum2 sedap.. hehe

ct fad - sama2 nnti sy singgah hehe..