sweetblack musuk2 sayang....

Sila tinggal URL korang kat sini

Thursday, July 21, 2011

Aku pun tak paham dengan diri ku ini.... macam mana,....


Amat penat memikirkan sesuatu ...

jawapan pada persoalan itu tak jumpa....

kemahuan diri ku yang agak malampau atau

sesuatu sebab yang munasabah atau tidak masuk di akal..

atau kemungkinan juga aku harus berserah atau aku

haru memahami dan sesuatu kehendak dari ku harus dituruti...

Yea amat sukar sekali ya untuk memikirkanya dan mengungkaikanya..



P/S : Adakah anda atau sesorang paham dan pahami ape yang aku cube katakan...

6 comments:

rATu kEBaYA said...

aku tak nak faham boleh tak? cuba terus terang je..

cheqna said...

cuba memahami =)

Eye_nee said...

Jgn terlalu boros atau terlebih meminta sesuatu dari sidia....

nORmAL said...

Akak Esah... isss nie rasia tak leh arr berterus terang

nORmAL said...

cheqna : terima kasih sebab sudi memahami heheh

nORmAL said...

KaK eye-nee : Keterpaksaan la kak eye-nee huhuhuh ada sebab lainnya huhuhuh..