sweetblack musuk2 sayang....

Sila tinggal URL korang kat sini

Monday, July 25, 2011

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan (Seminggu saja lagi)....


ASSSALAMUALAIKUM .......





Pagi senin yang membuatkan saya begitu malas...kamu semua jgn jadi mcm saya tau heheh...
Yea....... Ramadhan dah nak hampir tiba...
Sudah bersediakah anda untuk menunaikannya...
kalau dah Alhamdulillah...
marilah kita mencari keberkatan Allah swt di bulan yang mulia ini...

Saya pun dah tak sabar nak sambut bulan puasa nie...
tak tau kenapa macam ada sesuatu yang istimewa heheh...
bulan yang sungguh indah dan mendamaikan jiwa...
Oleh itu saya ingin mengucapkan SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA dengan gembira...
dan diakhiri sambutan RAYA yang meriah.......




Psst : Heheh nie tak sabar nak PUASA kew tak sabar nak RAYA...
         dua-dua sekali amat tak sabar.... nanti boleh masuk tahun baru heheh...best sangat....

3 comments:

damha said...

bulan ramadhan al mubarak akan menjelma lg...menandakan amalan puasa akan dimulakan...selamat berpuasa juga utk nor sama2lah kita menanti kehadirannya dgn penuh kegembiraan...dan hujung tahun nie tentulah nor lebih2 gembira lg kan...he333...moga2 terus bahgia bahgia dan bahgia hendaknya.....

nORmAL said...

Damha : heheh insyaallh.. semogar keberktan ini dapat berpanjangan hendaknya... semoga dam pun selalu bergembira...

rATu kEBaYA said...

apesal tak sabar.. balik karang tolong aku kemas rumah.. nanti bulan pose tak larat pulak..