sweetblack musuk2 sayang....

Sila tinggal URL korang kat sini

Saturday, January 22, 2011

Kerja la...

Salam....
dan selamat pagi semua....

huhuhuh hari ni aku kene keje daa... minggu lepas pon aku keje jugak so bermakna minggu depan aku cuti lak hehehh... tak sabar tak sabar... hari ni punya la liat nak bagun pagi, sebab malam tadi tidur lewat hahha siapa suruh ko tidur lewat huhuhuhu... Macam mane tak tidur lewat dah memang tak leh tidur.. hehhehe...

Emmm hari ini nak buat ape agaknya yea... boleh bagi cadangan tak huhuhu....
sok pon tak tahu nak buat ape... keluar tapi nak pergi mane... emmmmm

ok tak tau nak tulis ape dah so pe lagi jom kita samabung kerja..
selamat berkerja kepada yang berkerja... selamat bercuti kepada yang bercuti....
bagun-bagun buat sarapan dan kemas umah hahhah (Khas Untuk kakak ku RAtu Kebaya )


hehhehe salam Senyum Ikhlas Dari saya Normal Comel hehhe (PAsan Jew Aku Ni)

4 comments:

relevan said...

Salam..sama lah..saya pun kerja hari ini..esok juga kerja..:)

nORmAL said...

Relevan : hehhehe keje erk selamat berkerja sok saya tak keje hehhehe...

rAtU KeBayA said...

aku cuti hahaha..

nORmAL said...

Ka aku tau ko mmg suka cuti huhu saje je cakitkan ati aku nie huhuhu