sweetblack musuk2 sayang....

Sila tinggal URL korang kat sini

Tuesday, January 25, 2011

Liatnya nak bangun aku ini... hehheh

Salam.......




Semua selamat pagi semoga hepi selalu.......


Hehehe hari ini nak cerika tentang kisah aku masa dulu-dulu masa kecik-kecik ...
rindu keadaan dulu masa tinggal bersama mak dan abah... 


Ini kisah bangun liat nak pagi....


heheh dulu aku ini punya la liat nak bagun pagi bukan dulu la sekarang pon sama jugak liat jugak kadang2 sampai kak aku tu Ratu kebaya tension dengan aku hehehhe...( Sory yea kak esok lusa aku selalu buat lagi tapi hari ini aku baikkan bagun awal heheh)


Ok sambung cite masa dulu.... dulu bila aku bangun lewat mak aku mesti membebel sampai nak bernanah telinga aku nie... tapi punya la degil aku nie.. mak aku membebel aku tak penah nak layan heheh nakal kan (bukan ketegori jahat tau hehhehe)   tapi yang paling hebat aku nie takut dengan abah aku heheh (pape pon aku tetap sayang abah dan mak aku ) biasa la Abah aku nie garang sikit emmm garang kew tak pasti la... tapi kami ini ape yang abah kami tak suka bila  beliau bersuara kami mesti kecut perot punya hehhe....


Tentang bangun pagi ini apa yang paling bestnya disebabkan takut dengan abah walaupun liat nak bagun dan walaupun mak aku membebel aku masih buat derk jew tapi kalau dengan abah aku nie dengar bunyi motor beliau dari atas ban(jalan raya tinggi) belum masuk halaman umah jew dah boleh aku bangun secara autonya dan magicnya aku dah ada kat dapur jerang air hahahha hebat kan.. Cuba korang bayangkan dari katil tiba-tiba dah ada kat dapur... mesti korang rasa aku macam ada kuasa magic kan hehehhe .....punya la aku takut dengan abah aku nie hehhe... Tapi korang jangan pikir abah aku ini garang beliau ini baik sebenarnya tapi aku ini tak boleh dengar beliau bersuara sebab bila beliau bersuara dengan nada yang lemah lembut tapi tegas itu , beliau punya pancaran gelombang micro magnet itu dan keindahan suara beliau boleh membunuh jantung ku dan mencairkan tahi telinga aku ini hahahhah hebatkan....itu la kisahnya kenapa aku nak cerita entry nie sebab tiba-tiba aku terkenang kisah bangun lewat ini sebab pagi tadi kawan aku ada bertanya. Kawan :  " Eh awal ko online cepatnya bangun dari tidur heheh ". Aku pun jawab... Aku : " biasa la dah di train dengan mak aku dan abah aku bangun awal heheh (tapi kadang-kadang aku bangun lewat lewat jugak heheh)....








Nilai : heheh disebab kan mereka (Mak dan Abah) aku sekarang tidak terlalu liat sangat nak 
           bangun dari tidur hehehhe( Mekasih Mak dan Abah saya sayang dan cinta dengan
           mak dan abah) 
          Rindunya tak sabar nak balik kampung raya cina ini 

4 comments:

rATu kEBaYA said...

hehehe...

ko bgn terus jerang air tu.. ko blajar dari aku kan... kalau tak dari aku mana ko tau cara tu.. hahaha..

aku dengar je enjin motor abah dari pokok nangka aku dah terus ke dapur jerang air dan basuh pinggan.. hahaha..

seriau dengan abah.. bukan garang tapi tegas..

nORmAL said...

Kak : hehehhe mugkin kot belajar dari ko hahah... mekasih guru heheh

damha said...

wahhh beshnyer dgr citer ttg kisah nor nk bangun pg ni..kalo bgn utk bersahur....kisah mcm mane pulak ekkk..he333

nORmAL said...

damha: heheh lau bangun sahur Abah panggil jew nama nor terus nor terkejot than bagun hahah.. hormat dengan abah hehe to yang terkejot tooo...