sweetblack musuk2 sayang....

Sila tinggal URL korang kat sini

Friday, March 18, 2011

Penat..

Assalamualaikum 
&

Salam Sejahtera...





Hari tak da ape yang nak di update kan.....
sebab sekarang dalam keadaan merunsingkan huhuhu...
banyak keje, masalah suma la tak tahu macam mana nak selesaikan..
semua dugaan jadi sabar jew la selagi mampu...
harap2 dipermudahkan dengan segera....
penat minggu ini kepala sakit, 
Tak cukup tidor walaupun macam cukup jew kan...
susah nak cakap... 
rasa nak deman pon ada sakit kepala yang menjadi-jadi.....









note * runsingggggggggggnyaaaaaaaaaaaaaa............




6 comments:

Eye_nee said...

tak der masalah tak boleh selesai Sis...sabar dan tawakal ek..pasti dipermudahkan Nya...

Cik Pah said...

salam..

dun wory so much.. banyakkan bertenang yer..

take care

nORmAL said...

terima kasih kak eye_nee dan Cik pah,,, bersabar selagi mampu...

nadia ar-rumaisha said...

Dik, ble datangnya sesuatu masalah tu, kita xkn dapat berfikir dengan sebetulnya... dari situ timbulnya saket kepala, bermacam lagi... yg sebelum ni xpernah migrain, pasti timbul migrain... yang perlu adalah cube bertenang sbb selagi kita xbertenang, selagi itu kita xkn jumpe jalan keluar dari semua permasalahan ni.... so nasihat akak, tarik nafas, cube b'tenang..jgn terlalu sibukkan diri hingga timbul rase penat sbb di situ akan menambah lagi tekanan pd badan dan fikiran....

rATu kEBaYA said...

apa yang ko peningkan? kat rumah aku tgk ko relaks je.. ce citer.. ce citer..

nORmAL said...

Kak Nadia : terima kasih kak atas nasihat kak.. insyaallah saya akan cube bertenang.. dan alhamduliilah suma dah selesai dengan baik...

Kak Esah : Oit kak tak tau ka hahha memang la ko tak tahu luar jew ok dalam hanya tuhan saja yang tahu huhuh...