sweetblack musuk2 sayang....

Sila tinggal URL korang kat sini

Friday, June 24, 2011

bersawang + berserabut...







Adakah apa yang aku pikirkan ini sebenarnya salah.......

Apa yang aku pikir semuanya bersebab...

penah pikir tak apa sebabnya....

yea orang perempuan nie memang suka fikir yang bukan-bukan termasuk la aku....

memang kadang-kadang yang aku nie amat suka berfikir benda yang mengarut....

tapi ape yang mengarut to kebanyakkan betul bagi aku.. aku sebab diri aku ...

arrrggghhhhhh rasa nak jerit-jerit di tempat yang tinggi....

aku tak penah paksa untuk faham aku.. tapi kalau boleh fahami la aku...

dan aku sedaya upaya memahami kamu....

penah apa yang kamu fikirkan aku menghalang kamu dan tak memahami kamu,...

orr mungkin ada sepekara yang aku tak dapat fahami kamu...

akukan manusia perlu juga tujuk ajar dan cikgu untuk fahamkan aku......

beserabut....

hahahha dah la bersawang blog nie... 

dan aku tambahkan lagi sawang -sawang yang ada dalam fikiran aku nie 

hakhak

rasa nak jadi spai jap... kita gi wat sawang jom jom......















Comel la gambar nie hakhakhak...



3 comments:

rATu kEBaYA said...

apesal serabut.. esok kena keje ke? aku balik kampung..

nORmAL said...

huhuhu tak keje aku cabut balik kampung jugak... tak larr benda lain.. malas nak pikir...

damha said...

slm nor..ape yg berserabut ni...jgn difikir yg bukan2..nanti diri sendiri yg x keharuan.....tenangkan hati tu...