sweetblack musuk2 sayang....

Sila tinggal URL korang kat sini

Wednesday, June 29, 2011

Tidur yang cukup orr.. tak bape nak cukup jugak la... Entah laa..

banyak yang difikirkan...


hari ini nak minta maaf dekat sesorang sebab saya dah lukakan hati dia...


bukan sengaja dan amat tidak di sengaja.....


sebab mulut, hati dan akal ini ketika itu tidak dapat bersatu dengan baik dan tidak beberapa 


waras...


oleh itu dengan apa jua yang saya cakap padanya amat menyakitkan hatinya...


dengan ini saya memohon maaf padanya kerana pandangan dan cadangan yang tak baik 


untunya...


mungkin apa saja yang saya cakap dan nyatakan tidak harus saya luahkan...


Kepada sesorang yang telah saya luka hatinya sekiranya ... anda membaca entry ini...


dengan ini... SAYA MENYUSUN SEPULUH JARI MEMOHON MAAF KEPADA ANDA....








Ikhlas dari hati : SITI NORMAL ASIAH KOHAR..

4 comments:

rATu kEBaYA said...

aku dah maafkanlah...









aku kan kakak..










ops.. aku ker????

nORmAL said...

ko kan kakak... aku wat salah dengan ko tak ada hal la kan kan kan ..

putra suki said...

hai, huhu. ok d maafkn, nanti Jgn g2 lagi ya. Chewah.. ha3. follow me too ya akak. (^_^)

nORmAL said...

hahah orait dik... i will follow u..