sweetblack musuk2 sayang....

Sila tinggal URL korang kat sini

Wednesday, June 1, 2011

Kasut... heheh Aku giler dengan kasut terlalu obsesesd dengan kasut..

Asslamualaikum....




harap semua sihat .....


ok cerita pasal kasut hehe.. aku nie memang giler dengan kasut tak kira la pergi kedai kasut mana-mana pun mesti aku nak telek..tapi obsessed aku nie pun kalau tak ada duit tak ada la sampai sanggup nak perhabis duit semata mata dengan kasut.. tapi dapat cuci mata tengok kasut pun jadi la hehehe....


Cerita pasal Kasut ini .. minggu lepas ahad, ada jualan The Stor.. suma harga baju2, kasut2, handbag2 yang mahal harga jatuh giler murah-murah mungkin diorang nak habiskan stock.... dok jalan jalan tengok baju sampai temapat kasut apa lagi aku pun mula la telek2 kasut to... jeng jeng aku ada tengok kasut yang sangat aku suka hehhe... dok buat muka kesian arr dengan sidia hehe.. than dia pun cakap ambil la... hehhe aku dengan muka bangga senyum punya lebar apa lagi pilih saiz jom g kaunter bayar... tapi sebelum to pilih baju dia dulu sebab ada perjanjian yang telah dibuat hhehe.... 


ok malas nak celita panjang kowang tengok kasut yang aku berjaya pyjuk sidia dengan muka kesian hehe...








Kaki ku dan kaki sidia... kasut yang aku sangat2 suka hehhe...
Tak sabar dah nak pakai tak sempat samapi umah aku dah layak kasut to..




Tengok2 aksi ku yang terlalu suka dengan kasut ini... 
Tapi pelik aku nak pergi mana dengan kasut nie.. 
pape pun aku suka.. pergi opis pun leh pakai kan kan..


Tadaaa.. nie la kasut yang aku sangat obsessed.... huhu..
gemuk2 pun ada hati nak pakai kasut macam nie.. (Aku peduli hape kan hekhek) 
Bukan ini saja aku beli banyak lagi sebab murah, lagi pun kasut ku yang lelain suma dah hancur tak leh pakai to sebab aku beli kasut ini semua... 



Yang ini dia kaci bukan atas paksaan aku beli yew.. hehehe




P/S : Pape pun terima kasih pada Sidia sebab belikan kasut ini semua...

Dalam Mood : ermmm banyak pulak kasut ini.... 

14 comments:

cheqna said...

wah..banyaknya kasut dia...

rATu kEBaYA said...

ko melanyak kasut lepas bayar..

rATu kEBaYA said...

aku rasa punca ko sakit kaki lepas pakai kasut nilah..

nORmAL said...

cheqna : heheh banyak banyak...

kak esah : hehe biasa perasaan tak sabar membuak-buak...

kak esah lagi: mana ada sebelum beli kasut nie aku dah sakit kaki... pagi to... aku layak kasut nie kejap jew tak lama pun masa ambil gambar jew..

Cik Ina Do do Cheng said...

cik ina minat ngan aksi kuda kepang ko tu.tak kan tak nak tunjuk muka yang kulit cam telur dikupas tu. ko tunggu cik ina tengah mengumpul bajet wat beli sembilu.

Lia said...

byk ye kasut.. hehe.. yg hitam tu nice le..

LaDy DrEaM's... said...

wah so cute kasut itu... boleh ler pinjam kot2 sama saiz ker...

Eye_nee said...

sukeee yer dapt pujuk sidia belikan kasut....terus lanyak lepas tu..mmg tak bleh blah....

nORmAL said...

Kak Ina do do cheng : jom kak kita sama-sama kupas kulit muka hakhakhak.. bak seputih telur rebus hehhe..

nORmAL said...

Lia : heheh terima kasih...
Kak Eye-Nee : heheh memang besh kak heh.. bukan selalu ye tak..

Ain ; heheh boleh boleh andai kaki mu dan kaki ku sama saiz...

damha said...
This comment has been removed by the author.
damha said...

cantiknyer kasut rona hitam tu...bertumit tinggi lg...he333..jln perlahan2 dgn sopan tau...jgnlah berlari2 pula...he3333

nORmAL said...

Damha : heheh dah berlari dah tak leh nak sopan hekhek,,.. ape leh buat ..

damha said...

ari ni pakai kasut tu ke