sweetblack musuk2 sayang....

Sila tinggal URL korang kat sini

Monday, February 7, 2011

Bersantai dihujung minggu...

Salam Selamat pagi semua..........

harap semua sihat dan bergembira bercuti selama empat hari di tahun baru cina ini hehhe...
aku tak p bercuti mana-mana pon aku just balik kampung bergembira bersama Abah dan Mak aku jew...
dan bersantai dihujung minggu dirumah akak aku Ratu Kebaya.... sambil makan-makan berborak .... macam yang diceritakan........... so korang hayati saje la gambar ini ... hehhehe tak tau nak cerita ape lagi hehhe....


  hehehe tak ape la diorang bualkan.... sungguh asyik aku just tengok sahaja heheheh....

3 comments:

rATu kEBaYA said...

hehehe... bersantai ye... ada gambar tuuuuuuuuuttttttttt...

AiNuRnAtAsHa said...

kenapa aku tak ada kenapa?????

nORmAL said...

akak: heheh saje jew letak sekali hehe bace info aku lagi satu lak boleh diterima tak cadangan to hahah

Ain : kenape tak ada ko tanya kat diri sendiri ahahaha..... kemanakah aku pergi hehhe..