sweetblack musuk2 sayang....

Sila tinggal URL korang kat sini

Saturday, February 26, 2011

Kerja + Masalah = hasilnya bengang dan terlampau tension !!!!!~ ~ ~

Assalamualaikum .....



Selamat pagi semoga semua sihat dah hepi di huhung-hujung minggu nie ....  ...
 Nie buakan nak cerita pasal keje sangat tapi aku tengah tension nie huhuhu...
bulan nie banyak betol masalah la.... huhuhu dugaan untuk aku hadapi bulan nie memang perit gilerrr mungkin dugaan sebab dosa-doasa yang lepas huhuhuhu ada kew dosa tah aku pon tak tahu yang pasti ada la dosa tak kira besar atau kecil dosa-dosa tetap dosa kan jadi ingati la dosa-dosa anda semua huhuhu...... 
(ape aku merepek nie)
.... 

tension giler masalah kali nie huhuuhu tak tahu macam mane nak buat ... ok senang cerita aku rasa nak batalkan jew la ... pastu hujung tahun nie baru buat betol-betol dah senang ok tak...emm ~ ~  nak batalkan ke tak ... kalo batalkan rugi lak kan huhuhu macam mane nie... nak pergi axtive ke tak tapi bila???  tak ada masa la pula.. bukan sebab tak ada masa tapi sebab tak ada kemudahan kenderaan ... nak beli kereta loan tak penah nak lulus apa masalah pon aku tak tahu huhuu... nak beli motor tak dikasinya huhuhu....



macam mane nie .. Ahad nie ada kenduri pasto kalo boleh nak pergi maybank jasco bukit tinggi . nak pergi kedua-duanya atau pergi kenduri sahaja atau tak payah pergi kenduri tapi pergi maybank atau tak payah pergi kedua-duanya senang cerita....(bape bayak atau da ~ ~ ) aduh yang mana satu nie huhuhuhu pening nak buat keputusan nie ~ ~ ~ ~ ~ bertambah berat hari nie jew dah hilang dua ratus mak aiii mampus aku nak ganti nie weeiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!! aaarrggggghhhhhhhhhhhhhhh nak jerit nak jerit kuat2...



Apa-ape pon kehidupan mesti diteruskan walau pon sukar so~ aku kene ceria huhuhu
jadi lihat la gambar ku yang ceria ini heheheh...


hehhe ceria kew nie hahha nie senyuman kambing + kucing = senyuman bengang hahah
hahah kakak aku rAtu kebaya paling tension dengan senyuman Kucing + Kambing nie hahhah
kak ko jangan tension-tension aku suka lak ikot cara Si Fateen rafeah butang nie hahah..........




Senyum kucing :~ huhuhu tolong apekah harus aku lakukan .............................
                                 bantuan plzzzzzzzzzzzzz...................................

4 comments:

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Kena tengok tanduk atas kepala makcik dulu.


Baik ko pergi maybank JJ bukit tinggi, kat situ syok, boleh jalan , ada cinema, ada tempat makan best.


ehhhh kalau ko pergi kenduri penat, panas, berpeluh, nanti muka tak boleh senyum cam tu.

kwang kwang kwang

nORmAL said...

Kak ina: hehehhe mmag best kak ina heheh lagi pon hati saya pon berat nak p kenduru to... ratu kebaya pon cakap tak yah p kalo berat hati nak pergi so keputusannya dah mutamad makanya saya akan pergi J.J yahuuuuuu...

rATu kEBaYA said...

apa masalah ko.. Sampai hilang rm 200 pulak.. Ko selit kat mana... Masalah betullah..

Aku pun bermasalah ni.. Huhuhu

apakah yg harus dilakukan..

nORmAL said...

kak : ape lak masalah ko lak kak huhu... tah la penin aku pikir bulan nie dasat dugaannya... huhuhuu