sweetblack musuk2 sayang....

Sila tinggal URL korang kat sini

Wednesday, May 18, 2011

Entry lagi errmmm....

Asslamualaikum....


Sebenarnya entry ini semalam punya tapi aku publish hari ini la..
Karang tak ada entry lak.. heheh...
sebenarnya semalam aku agak panas hati juga lak kan..
kat sesorang yang buat aku panas hati la sangat....


bukan apa kalau kita buat sesuatu atau pape la dari percakapn atau perbuatan yang menjurus kebaikan ..
apa salahnya berterima kasih.. susah ke nak berterima kasih... ala senang aku bukan minta pun .. tapi sekurang-kurangnya cakap la sesuatau yang boleh menyejukkan suhu hati aku nie... jgn arrr wat do no jew... ingat aku tak ada perasaan kew.. cuba korang bayangkan kalu korang buat sesuatu yang baik, tapi orang itu tak berterima kasih  .. korang bengang tak.. macam tu la aku ... adoiyai susah sangat kew...

bikin hati gua panas jew petang-petang macam ini....
buat baik pun salah.. muka manis pun salah.. buat jahat dan muka masam lagi arr salah...
silap hari bulan di canang satu kampung... manusia-manusia....

wahhhh memang bikin gua marah nie.....
normal normal, bertenang bawak bersabar ... tarik nafas hembus... tarik nafas hembus.... fuh lega...
kepala otak aku... hehhe...
mekasih blog engkau tempat aku luahkan rasa huhuhhu....










P/S : Ucaplah Terima KAsih tak perlu bayar pun... tak bazir air liur pun....

6 comments:

rATu kEBaYA said...

Terima kasihlah... hehehe

Ko geram kat aku ke? cer citer.. cer citer

nORmAL said...

bukan geram kat ko arr.. ada la aku dah cerita kat ko kan huhuuu..

Cik Ina Do do Cheng said...

normal lah tu normal jumpa orang cam tu. tak tahu nak berterima kasih. cik ina dah konpius ngan tulisan cik ina sendiri. normal vs normal.

nORmAL said...

hehe Cik INa... tak pe Normal Paham , Normal memang Normal hahahah

damha said...

ucapan tima kasih adalah satu cara kita menghargai seseorang walau dari apa bentuk sekali pun...

nORmAL said...

Damha : Betol betol... andai kita tak pernah rapan sekalipon dengan sesorang itu ...andai dia buat sesuatu atau pun mengucapkan sesuatu .. berterima kasih la bukan susah pun senang jew...