sweetblack musuk2 sayang....

Sila tinggal URL korang kat sini

Thursday, May 19, 2011

Ketenangan Minda.....

Assalamualaikum...


Apa khabar semua.. wah dah khamis lak esok jumaat sabtu ,ahad dan seterusnya...

macam biasa la kita hari-hari melakukan perkara yang sama... keje keje dan keje...

yang belajar lak,,, berlaja, berlaja dan berlaja.....

itu suma kita lakukan untuk keperluan hidup so tak boleh elakkan la...

apa yang boleh buat jika penat rehat buat sementara, dan ambil masa untuk bercuti ke, beriadah kew...

dah hilang penat dan mood dah kembali ok .. kita mulakan kerja macam biasa...

heheehh..... ape la aku melalutnya....

Pape pun selamat berkerja dan selamat menuntut ilmu sesiapa yang masih belajar tu erk...

Sebenarnya tak ada entry menarik nak buat heheh.....

Baiklah .... Salam Pagi Khamis dari pada saya semoga semua, kawan-kawan saya dan semua rakyat Malaysia serta seluruh dunia dapat hidup dengan aman dan damai....Peace World....



Mari lihat gambar ini .. ermmm tenangnya fikiran ku.... 

Thanks Mr.Goggle 




P/S : Bila anda merasa stress jangan di layan perasaan itu.. cari sesuatu yang boleh mendamaikan
        minda dan selesaikan masalah dengan tenang... semoga berjaya...

9 comments:

damha said...

ketenangan minda yg dicari oleh setiap insan bila fikiran bercelaru memikirkan sesuatu....so kena hadapi dgn tenang n sabar...berusaha n bertawakal...

nORmAL said...

Insyaallah terima kacik tok damha hehe..

damha said...

sama2 cu....he333

rATu kEBaYA said...

jiwa kacau.. ko tenang2 kanlah.. jangan amik port apa yg berlaku sangat.. nanti susah hati

Fieza79 said...

tenang nya minda tgk pemandangan tuu..

nadia ar-rumaisha said...

normal sayang, emailkan pada akak alamat...akak dah terdelete aritu alamat normal...huhuhuhu ti email tau, sbb akak nak pos hari neh...ni emailnya mynadiadania@gmail.com

nORmAL said...

kak esah : haha biasa arrr jiwa kacau...

kak fieza : tenang sangat kak bila dapat p tempat too ...

kak nadoa : orait kak akan saya emailkan..

Eye_nee said...

Ada masanya mmg kita rasa mahu saja lari dari segala tekanan..dan rasa seperti ingin bercuti ke satu tmpt yg paling damai dalm dunia ni kan...

nORmAL said...

Kak Eye-Nee: betol betol heheh peace!!..