sweetblack musuk2 sayang....

Sila tinggal URL korang kat sini

Thursday, April 14, 2011

Alhamdulillah di panjangkan umur lagi...




Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....





Apa khabar kawan-kawan sekalian ... harap semuanya sihat dan baik baik belaka.... 
kepada yang tak sihat tu pergi klinik check kesihatan yaaa....
macam mane perjalanan kawan2 harap2 tidak ada sesuatu yang buruk berlaku...
seperti kami yang hampir terjadi sesuatu kemalangn yang boleh meragut nyawa kami ...
tapi alhamdulillah Allah swt masih mengizinkan kami hidup dan sihat tanpa ada kelukaan yang berlaku...
Perjalanan pagi tadi ketika hendak pergi ketempat kerja kami nyaris kemalagan dengan sebuah kereta berwarna putih..yang tiba-tiba keluar dari lorong kanan yang sedang menunggu trafik light hijau....
Nasib baik kakak ku Ratu Kebaya sempat mengelak kalu tidak habis la kami.....
Syukur Alhamdulillah kami masih deberikan kesempatan untuk bernafas... Memberikan keinsafan kepada kami..... kalau tidak mesti kami terjadi seperti di bawah...


Download dari google..
Tak nak la letak gambar kemalangan tragis tak sanggup nak tengok...








Note * Hati-hati la di jalan raya. ingatlah orang tersayang... 
         * Kepada kereta putih tersebut yang hampir melanggar kami bersabar la di jalan raya jangan ter-buru2
         * Kepada yang pergi kerja di tempat yang jauh dan menghadapi trafik yang teruk bangunlah awal...
         * Semoga tiada berlakunya kemalangan yang teruk hingga meragut nyawa.......


4 comments:

rATu kEBaYA said...

ntah.. apa yg dikejarkan pun aku tak tahulah... sampai sekarang aku masih berdebar2

nORmAL said...

kak esah: betol to rasa nak bako jew kete to..

damha said...

syukur alhamdulillah semua selamat...malang mmg x berbau..bila2 masa saja boleh terjadi...semua pihak kena berhati2 walaupun berada dimana sekali pun...

Cik Ina minat Do do Cheng said...

syukur tak apa-apa. bawak kereta kena terpaksa hadapi saat genting cam ni,kita berhati-hati, orang lain plak tak berhati-hati.