sweetblack musuk2 sayang....

Sila tinggal URL korang kat sini

Tuesday, April 26, 2011

ZaMaN pErSeKoLaHaN (2003)

Assalamualaiku ...


Teringat waktu persekolahan masa usia ku meningkat remaja heheh....
rindu pada zaman itu, Di Sekolah.Menengah Kebangsaan Dato' Harun Tanjung Karang Selangor (bukan dekat K.L tau hehe) zaman memang paling best aku sehingga aku dapat gelaran ratu ponteng sekolah, hakhakhak to pasal result kuar cukup-cukup makan padan muka aku ...biasa la kawan2 rapat suma dah berpecah belah masuk kelas lain sedey... dapat kawan baru so kena mulakan permulaan yang baru jadi lambat nak ambil masa tu... to yang selalu ponteng hehe.. pape pon start tingkatan 4 dah tak memain dah sebab mungkin dah matang sikit kot  (pelasan  ini orang)....




Sila cari di manakah aku ? sila cari hehhe....



Lihat diriku disebelah paling kanan aku yang pemalu hahha... pada hal paling giler....
(muka sopan muka sopan heheh cute pulak aku rasa tengok tak habis2 pelasa aku nie)
Gambar atas dan dibawah  aku ambil dari sahabat aku Norazlina Ismail aku nak simpan gambar hehe kurang berminat la sebab malas nak ambil tau pun masa tu so gambar persekolahan yang aku ada suma masa aku tingkatan 5 jew masa to dah pandai bergaya dan kesengalan dah bertambah-tambah hehhe hingga la sekarang....





P/S : rindunya zaman ini rasa macam nak kembali ke zaman persekolahan..
        Tapi masa sekolah dulu tak sabar lak nak berkerja macam mana tu?..
        so Korang semua rindu tak dengan zaman persekolahan korang? sila cerita sikit.. 
        dan lepas nie ada masa aku nak upload gambar aku masa tingkatan 5 pulak la...


9 comments:

matahati-aishahazhar said...

hehehe.. aku kenal ko dari kecik.. betul tak?

nORmAL said...

hahah memang la ko kenal dah namanya kakak aku hahaha

damha said...

no 9 dari kanan...he3333..tul ke

nORmAL said...

yes betol betol tahniah en.damha anda mendapai sebuah percutian ke rumah anda sendiri hahha

Unknown said...

Tak berapa jelas, tapi setelah En Damha bagi tau baru perasaan... Malu2 yer... malu itu memang kepunyaan anak gadis... huhuhu

nORmAL said...

Ain: ko tak kenal maksik ko ini huhuhu sedey hahah///

nORmAL said...

Ain: ko tak kenal maksik ko ini huhuhu sedey hahah///

damha said...

hahaha...bestnyer dapat percutian kat umah sendiri utk selama2nya bermalam......he3333

nORmAL said...

damha: mesti la best kan kan kan