sweetblack musuk2 sayang....

Sila tinggal URL korang kat sini

Friday, April 15, 2011

Al-Fatihan Buat Ayahnda Kak Pah..

Assalamualaikum....


Selamat pagi kepada rakan-rakan ku sekalian...


Semoga semua sihat dan bergembira bersama keluarga tersayang.....


Pagi ini bila saya sampai ke Opis saya dikejutkan dengan berita kematian ayahanda rakan sekerja saya Cik.Saripah, dan akan di ke bumikan pada awal pagi ini oleh itu marilah kita titipkan Al-Fatihah agar tenang Arwah di sana... 


Kepada kak Pah Salam takziah saya ucapkan kepada akak sekeluarga , saya harap akak dapat bersabar dan redha untuk melepaskan arwah pergi dengan tenang...Maaf kan saya tak dapat ziarah kuarga akak di sana... 









Note*   Semoga Arwah di cucuri Rahmat Ilahi hendaknya.... Amin...


3 comments:

Eye_nee said...

Al-Fatihah...Semoga Roh ayah kawan Sweetblack dicucuri rahmat...

nORmAL said...

Kak Eye_nee: Insyaallah kak...

damha said...

al fatihah juga drp saya utk kawan nor tu...moga2 roh arwah akan ditempatkan bersama2 dgn org2 yg beriman...amin