sweetblack musuk2 sayang....

Sila tinggal URL korang kat sini

Tuesday, April 12, 2011

Tergempar!! pengalaman yang menyeramkan..........

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Harap-harap kawan-kawan semuanya sihat dan hepi -hepi selalu...
hari ini tak ada apa sangat nak cerita cuma nak cerita satu pengalaman yang aku lihat buat pertama kalinya pada Jumaat (08.04.2011) lepas...


Dekat opis ada seorang kawan, budak baru masok dan lelaki tiba tiba macam orang kena rasuk...
giler tergempar semua orang takut termasuk aku.. seram sejuk dibuatnya sampai aku tulis entry nie pun masih takut.. sebab apa aku tulis entry nie kat opis dan sesorang lak tu.. tempat dia kena kat bilik depan aku jew... dah la dinding depan aku cermin boleh nampak bilik dia....



Tadi masa aku sampai kat opis pun aku sesorang datang awal la katakan...
lalu sebelah bilik dia adoyai meremang bulu di buatnya macam terdengar suara budak lelaki tu menjerit huhu...
nak langkah naik tangga tu bermacam-macam doa aku baca punya kecut perut aku...
nak buka pintu bilik aku pon terketar-ketar aku dibuatnya huhuh...




Sekarang budak tu tak ada dia balik kampung dia berubat kut huhuhu...budak tu cerita kat kak long dia ada saka betul kah?? huhuhu... kalau betul jangan la dia kacau hidup aku  aku tak mahu... mau pengsan kalau dia muncul kat depan aku bukan budak tu tapi dia punnya saka ..kalau pengsan tak apa buatnya K.O macam mane??...




emmm pape pun aku harap semuanya baik-baik sebab setengah tahun aku kerje kat sini nie baru pertama kali berlaku.. sedangkan kak Izan yang keje kat sini dah sebelas tahun pun baru hadapi perkara ini pertama kalinya huhuhu....semoga Allah swt melindungi kami..... kepada budak tu kami harap dia sembuh sebaiknya...






Note * adakah korang penah rasa apa yang aku rasa ceritakan lah pengalaman korang ???







5 comments:

rATu kEBaYA said...

pernah.. tapi malas nak layan.. tak tau nak bantu macam mana..

Fieza79 said...

tk penah lagi hadapi dgn org mcm tuu..tp mmg seram la kann..

nORmAL said...

kak esah : heheh aku pon tak tahu nak wat ae dia kene macam to hakhak...

kak Fieza : seram kak nak pergi keje awal2 takot masok opis hekhekhek

Eye_nee said...

Pernah tgk org kene rasuk ni..remaja pompuan...siap boleh tukar suara jd lelaki lagi..mmg takut.....

damha said...

mungkin juga dia mengalami tekanan perasaan...jiwa kacau...satu keadaan yg bercelaru dlm fikiran boleh membuatkan seseorang itu bertindak diluar batasan.....